Галицький сайт
Четвер, 25.04.2024, 22:02

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Статистика


Онлайн разом: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Чи задоволені ви отриманням безвізу Україною?
Всіх відповідей: 20


Маркетинг ШПОРИ І ЛЕКЦІЇ
Головна » Файли » Шпаргалки

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 09.01.2009, 10:58
1 Поняття маркетингу тісно пов’язане з виникненням торгівлі, а значить і ринку. “Маркетинг” (з англ.) означає комерційну або іншу діяльність в умовах ринку. За свідченнями археологів організована торгівля вперше виникла на території стародавньої держави Фінікії (сучасна територія Єгипту, Лівії, Тунісу), приблизно 4 тис. р. до н.е.
На території Європи перші ринки-ярмарки виникли в грецьких містах-державах. Поступово починаючи з 13ст. для отримання права займатися ринковою діяльністю потрібно було мати документ – Магдебурзьке право. Ринок, в сучасному його понятті виник приблизно 170 р. тому в Англії.
Найбільший внесок у розвиток маркетингу як науки про ринок внесло США. У зв’язку з великою економічною кризою, постало питання про розробку основ теорії функціонування ринку, в результаті чого була створена його кейнсіанська модель. На поч. 50-рр 20ст. В обіг був введений термін маркетинг. В СРСР маркетинг розглядався як “буржуазна теорія гнилого капіталізму”, в результаті чого СРСР не був суб’єктом світового ринку. В Україні теорія маркетингу почала впроваджуватись на поч. 90-х рр., після здобуття незалежності.

2 Існує біля 20 різних визначень поняття маркетингу, найбільш загальним і всеохоплюючим є визнання маркетингу як філософії бізнесу. Найбільш поширене: маркетинг – комплексний системний підхід до вивчення проблем ринку, що охоплює усі стадії руху товарів від вивчення попиту на нього до збуту конкретним споживачам.
Мета маркетингу – отримання обґрунтованого прибутку.


Категорія: Шпаргалки | Додав: galsite
Переглядів: 6427 | Завантажень: 158 | Коментарі: 16 | Рейтинг: 3.4/7 |
Всього коментарів: 161 2 »
13.12.2011
16. Елена [Матеріал]
как счачать эти шпоры????????????

21.01.2011
15. олеан маріанна [Матеріал]
дуже потрібні шпори

27.11.2010
14. іва [Матеріал]
3w4

01.06.2010
13. Alena [Матеріал]
!!!

01.06.2010
12. Alena [Матеріал]
нада скачать шпору по маркетингу

26.05.2010
11. Марина [Матеріал]
дуже потрібні шпори)

15.04.2010
10. Оксана [Матеріал]
Хочу скачати шпори

31.03.2010
9. Ленка [Матеріал]
потрібна шпора !!!!!!!!!!!!!

21.03.2010
8. ЛИЛИЯ [Матеріал]
маркетинг

02.02.2010
7. Ольга [Матеріал]
чудо

1-10 11-16
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2024