Галицький сайт
Неділя, 24.11.2024, 21:59

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Статистика


Онлайн разом: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Чи задоволені ви отриманням безвізу Україною?
Всіх відповідей: 21


СЛОВНИК КЛЮЧОВИХ ТЕРМІНІВ з дисципліни «Маркетинг»
Головна » Файли » Файли

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 09.01.2009, 11:17
Агент — оптовик, який репрезентує покупців чи продавців на довготривалій основі; А. виконує обмежену кількість функцій і не має права власності на товар.
Агент виготовлювача — заміняє собою, як звичайно, влас-ний збутовий апарат підприємства, але, на відміну від працівни-ків служби збуту, одержує не заробітну плату, а комісійну вина-городу. А. в. зберігає за собою формальну самостійність, однак, більшою мірою, ніж інші агенти, залежить від вказівок виготов-лювача. У надзвичайних випадках може зберігати і матеріально доробляти товари виготовлювача на підставі консигнаційного до-говору, не стаючи їхнім власником. А. в. зазвичай працює на кі-лькох виготовлювачів, прагне мати виняткове право збуту на пев-ній території.
Агент збутовий — має справу з невеликою промисловою фір-мою протягом тривалого періоду; він збуває всю її продукцію, заміняючи собою торговий апарат цієї фірми. А. з. має більші права щодо визначення умов купівлі-продажу, ніж промисловий агент.
Агент промисловий — заміняє собою власний збутовий апа-рат промислової компанії, але при цьому одержує не зарплату, а комісійну винагороду. А. п. бере участь у реалізації тільки части-ни продукції постачальника; його діяльність обмежена певним районом.
Агентство з надання маркетингових послуг — фірма, що здійснює маркетингові дослідження; рекламне агентство, посеред-ницька контора, консультаційна компанія, які надають послуги, сприяючи досягненню цілей компанії і просуванню товарів на ринок.
Агрегація ринку — об’єднання всіх сегментів ринку в єдине ціле і на підставі цього — виробництво нового товару, розроб-лення єдиної стратегії маркетингу.
Адаптація до ринку — комплекс маркетингових заходів, реа-лізовуваних виробником продукції з метою проникнення на но-вий ринок або збереження колишніх позицій на ринку за зміни кон’юнктури.


Категорія: Файли | Додав: galsite
Переглядів: 1206 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2024