Цуруль О. А. Менеджмент у державних організаціях: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2002. - 142 с. ІSBN 966-574-384-8
У навчальному посібнику розглядаються: основи менеджменту в державному управлінні; становлення та розвиток державної служби; діяльність державного керівника; управління людськими ресурсами в державній організації; інформаційне та комунікаційне забезпечення державного управління; контролінг у системі державної служби. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.;
Тема 1. ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1. Сутність менеджменту. Наукова основа менеджменту 1.2. Менеджери організацій, розподіл їхньої праці 1.3. Менеджмент у сучасних умовах 1.4. Цілі та функції менеджменту 1.5. Менеджмент у державному управлінні Тема 2. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ 2.1. Американський та європейський підходи до державного управління 2.2. Централізований і децентралізований підходи розвитку державної служби 2.3. Закриті й відкриті системи доукомплектації штатом державної служби 2.4. Освіта та принципи системи державної служби.Концепція представницької бюрократії 2.5. Становлення та розвиток державної служби в Україні Тема 3. ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ 3.1. Організація, її основи та функції адміністративного апарату 3.2. Державний орган як системоутворюючий елемент організаційної структури державного управління 3.3. Структура державного органу Тема 4. ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО КЕРІВНИКА В ОРГАНІЗАЦІЇ 4.1. Визначення і характеристика дій керівника 4.2. Державне і приватне управління 4.3. Стиль і методи управління 4.4. Типові помилки, негативні та позитивні якості керівника Тема 5. УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ДЕРЖАВНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 5.1. Суть і зміст управління людськими ресурсами 5.2. Планування людських ресурсів 5.3. Набір кандидатів та їх відбір 5.3.1. Особливості набору кандидатів та їх відбору в системі державної служби України 5.4. Призначення на посаду, орієнтація, підготовка, розвиток і оцінка показників діяльності 5.4.1. Призначення на посаду і орієнтація 5.4.2. Підготовка і розвиток 5.4.3. Оцінка показників діяльності 5.5. Особливості управління людськими ресурсами в державних організаціях Тема 6. ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ 6.1. Інформація та її роль у державному управлінні 6.2. Комунікації та їх загальна характеристика 6.3. Інформаційно-комунікаційні потоки у структурі державного управління 6.4. Комунікаційний процес і форми обміну інформацією Тема 7. КОНТРОЛІНГ У СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ 7.1. Контролінг, його завдання, функції та форми 7.2. Цілі та завдання контролінгу при плануванні 7.3. Визначення продуктів у сфері державного управління і застосування калькуляції в сучасному адміністративному менеджменті 7.4. Аналіз управлінських процесів і розрахунок їх витрат 7.4.1. Аналіз управлінських процесів 7.4.2. Аналіз витрат процесу
|