Клієнт — це споживач, який купує товари або послуги визна-ченої компанії. Обмін — акт одержання бажаного об’єкта від будь-кого з пропозицією отримання будь-чого замість. Поведінка — це серія взаємозалежних соціальних актів. Поведінка споживачів — це дії, які здійснює окрема особа, купуючи і користуючись продукцією чи послугами, це розумові і соціальні процеси, що передують цим діям або настають за ними. Поведінка споживачів у промисловому маркетингу — це процес прийняття рішення, яким користується підприємство чи організація для визначення потреби у продуктах (послугах), іден-тифікації, оцінювання й вибору торгових марок і постачальників. Потреба — це розбіжність між ідеальним та існуючим ста-нами, сприйнята на рівні, що активізує поведінку споживача. Ринок — це споживачі, їхня купівельна спроможність і схи-льність до обміну. Споживання — це знаходження і використання продуктів, послуг, ідей. Споживачі — це люди, групи людей, окремі особи, а також організації, різні за масштабом і сферою діяльності, які користу-ються товарами, послугами, ідеями.