Бізнес-план. Технологія, розробка та обгрунтування 1 1. Суть і призначення бізнес-плану. 2. Цілі розроблення бізнес-плану. 3. Основні джерела одержання інформації для розроблення бізнес-плану. 4. Основні стадії розроблення бізнес-плану. 5. Зміст основних етапів процесу стратегічного планування в малому бізнесі. 6. Методи стратегічного планування у підготовці стадії розроблення бізнес-плану. 7. Суть методів стратегічного планування, що виправдали себе на практиці . 8. Фактори, що впливають на зміст бізнес-плану. 9. Логіка опрацювання бізнес-плану. 10. Основні правила оформлення бізнес плану. 11. Призначення резюме бізнес-плану та вимоги до його змісту 12. Цілі складання та структура розділу „Галузь фірми і її продукція” 13. Зміст розділу „Галузь фірми і її продукція” 14. Цілі розроблення розділу „Дослідження ринку” 15. Логіка написання та зміст розділу „Дослідження ринку” 16. Цілі та послідовність етапів складання розділу „Маркетинг-план” 17. Зміст розділу „Маркетинг-план” 18. Складові стратегії маркетингу та можливі підходи до їх висвітлення в бізнес-плані 19. Підходи до розроблення політики ціноутворення 20. Цілі та логіка розроблення розділу «Виробничий план» 21. Структура розділу «Виробничий план» та його зміст. 22. Інформація, яка обов`язково має бути наявною у розділі «Виробничий план» 23. Цілі та логіка розроблення розділу «Організаційний план». 24. Структура розділу «організаційний план та його зміст» 25. Фактори вибору організаційної форми бізнесу. 26. Інформація, яку необхідно подати про власника бізнесу і провідних менеджерів фірми. 27. Цілі, логіка розроблення та структура розділу «Оцінка ризиків» 28. Типи ризиків, які звичайно розглядаються в бізнес-плані. 29. Засоби реагування фірми на загрози та небезпеки її бізнесу. 30. Основні засоби нейтралізації або мінімізації негативних наслідків ризикової діяльності фірми. 31. Цілі та завдання розроблення розділу «Фінансовий план». 32. Особливості розроблення розділу «Фінансовий план» проти інших розділів бізнес-плану. 33. Послідовність та зміст процедури складання плану доходів та витрат плану грошових надходжень і виплат, планового балансу. 34. Цілі та методика розрахунків фінансових коефіцієнтів проведення аналізу чутливості 35. Цілі та головні завдання презентації бізнес-плану. 36. Основні питання, на які потрібно звернути увагу в процес презентації бізнес-плану. 37. Засоби, які підвищують ефективність презентації бізнес-план 38. Об'єктивна необхідність, цілі і види експертизи бізнес-план 39. Сутність і складові елементи поширених методик прове дення експертизи бізнес-проектів. 40. Визначте базові критерії експертної оцінки бізнес-плану. 41. Опишіть методику критеріальної оцінки окремих розділі бізнес-плану.
|