1. Сутнісно-видова характеристика підприємств. 2. Мета та напрямки діяльності підприємств. 3. Ринкове середовище функціонування підприємств. 4. Добровільні та інституційні об’єднання підприємств 5. Сутність, функції, значення та моделі здійснення підприємницької діяльності. 6. Сутність, функції та методи управління 7. Характеристика змісту, переваг та недоліків основних організаційно-правових форм здійснення підприємницької діяльності. 8. Характеристика типів організаційних структур управління підприємством. 9. Управління підприємством: суть, зміст та методологія здійснення. 10. Персонал підприємства: поняття, класифікація та сучасні тенденції формування. 11. Основні засоби підприємства: поняття, функціонально-елементарний склад та оцінка. 12. Знос та амортизація основних засобів: поняття, вимірювання та методики нарахування. 13. Ефективність відтворення та використання основних засобів підприємства. 14. Поняття, характерні риси, значення та елементний склад нематеріальних активів. 15, Нематеріальні активи підприємства та їх вартісна оцінка. 16. Оборотні кошти підприємств; поняття, характерні риси та функціонально-елементарний склад. 17. Визначення потреби в оборотних коштах. 18. Оцінка ефективності використання оборотних коштів та шляхи його підвищення. 19. Поняття, функціонально-елементарний склад та класифікація інвестицій. 20. Методичні підходи до оцінки ефективності виробничих інвестицій. 21. Оцінка ефективності фінансових інвестицій. 22. Сутність, значення та класифікація інновацій. 23. Особливості оцінки технічних та організаційних нововведень. 24. Техніко-технологічна база виробництва та забезпечення її розвитку. 25. Поняття, види та методичні основи визначення обсягу та ступеню використання виробничої потужності підприємства. 26. Сутнісно-видова характеристика та переваги лізингу. 27. Виробничий процес на підприємстві: сутність, структура та принципи організації. 28. Типи та методи організації виробництва. 29. Поняття, види та роль інфраструктури підприємства. 30. Сутність, принципи, види та методи планування на підприємстві. 31. Поняття, призначення та типові розділи бізнес-плану підприємства. 32. Продукція підприємства: поняття, види та вимірювання обсягу. 33. Матеріально технічне забезпечень виробництва. 34. Маркетинг на підприємстві: сутність, функції та зміст діяльності. 35. Стандартизація та сертифікація продукції. 36. Сутнісна характеристика та методичні основи визначення якості та конкурентоспроможності підприємства. 37. Стандартизація та сертифікація продукції підприємства. 38. Продуктивність праці персоналу, її вимірювання, резерви та напрямки підвищення. 39. Система мотивації персоналу; сутність, зміст та основні методи впливу. 40. Форми системи оплати праці на підприємстві. 41. Сутнісно-видова характеристика витрат підприємств. 42. Методичні основи розрахунку кошторису та скупних витрат на виробництво товарної продукції. 43. Калькуляція собівартості окремих виробів. 44. Ціни на продукцію: поняття, елементарний склад, види, та методи встановлення. 45. Поняття, види, порядок формування і напрямки використання прибутку підприємства. 46. Оцінки фінансово-економічного стіну підприємства. 47. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності виробництва. 48. Економічна безпека підприємства: сутність, цілі, форми здійснення та типові заходи. 49. Реструктуризація та санація підприємств: сутність, цілі, форми здійснення та типові заходи. 50. Банкрутство підприємства: сутність, значення, процедури та способи