1. Сутність маркетингових досліджень. Їх визначення згідно міжнародного кодексу ЄСОМАР. 2. Роль та мета маркетингових досліджень. 3. Предмет та об'єкт маркетингових досліджень. 4. Основні завдання маркетингових досліджень. 5. Основні принципи маркетингових досліджень. 6. Структура маркетингових досліджень. 7. Алгоритм процесу маркетингових досліджень. 8. Проблема маркетингових досліджень та її визначення. 9. Формування завдань та цілей маркетингових досліджень. 10. Типи цілей маркетингових досліджень з точки зору їх конкретності. 11. Проблеми збору та систематизації маркетингової інформації. 12. Види маркетингових досліджень, їх переваги та недоліки. 13. Організаційні форми проведення маркетингових досліджень. 14. Чинники, які враховуються при виборі організаційної форми маркетингових досліджень. 15. Види маркетингової інформації. 16. Первинна та вторинна маркетингова інформація (сутність, переваги та недоліки). 17. Джерела маркетингової інформації. 18. Алгоритм процесу збору та інтерпретації маркетингової інформації. 19. Критерії міри поінформованості. 20. Концепції збору інформації. 21. Критерії перевірки правильності вторинної інформації. 22. Опитування: сутність, способи, переваги та недоліки. 23. Спостереження: сутність, форми, переваги та недоліки. 24. Експерименти: сутність, форми, типи. 25. Правила розробки опитувальних листів (анкет). 26. Маркетингові інформаційні системи. 27. Системи підтримки рішень. 28. Поняття “ринок” та його види (потенційний, доступний, кваліфіковано доступний, цільовий, ринок проникнення). 29. Місткість ринку: сутність та різновиди (реальна та потенційна). 30. Розрахунки місткості ринку. 31. Ринкове сегментування: сутність та процес. 32. Методи сегментування. 33. Рівні сегментування. 34. Ознаки сегментування за характерними особливостями продукції. 35. Ознаки сегментування за особливостями поведінки споживачів. 36. Ознаки сегментування ринку товарів виробничо-технічного призначення. 37. Підходи до вибору сегментаційної ознаки. 38. Критерії вибору цільових ринків підприємства. 39. П’ять типів цільових ринків підприємства. 40. Вимоги до ефективної методики сегментування. 41. Сутність поняття “кон’юнктура ринку”. 42. Основні питання, які досліджуються при вивченні загальноекономічної кон’юнктури. 43. Система показників кон’юнктури товарного ринку. 44. Вимоги до прогнозу товарного ринку. 45. Прогнозні дослідження збуту: сутність, основні використовувані показники. 46. Некількісні методи прогнозування ринку. 47. Кількісні методи прогнозування ринку. 48. Сутність конкуренції та її функції в ринкових умовах. 49. Види конкуренції. 50. Стратегії конкурентної боротьби за М. Портером. 51. Стратегії конкурентної боротьби за Ф. Котлером. 52. П’ять сил конкурентного середовища. 53. Аналіз конкурентного середовища через розрахунок показників ринкової концентрації. 54. Типи конкурентних ситуацій. 55. Аналіз можливої реакції конкурентів. 56. Різновиди конкурентів підприємства. 57. Об’єднаний аналіз галузі та ринку. 58. Оцінка сильних та слабких сторін конкурентів. 59. Розуміння поведінки споживачів. 60. Процес розвитку науки про поведінку споживачів. 61. Сучасні основи науки про поведінку споживачів. 62. Сутність інтердисциплінарного підходу до вивчення поведінки споживачів. 63. Економічна теорія поведінки споживачів А. Маршалла. 64. Нова економічна теорія поведінки споживачів. 65. Мотиваційна теорія поведінки споживачів. 66. Моделі поведінки споживачів. 67. Процес прийняття рішень про купівлю. 68. Ситуаційні впливи на процес прийняття рішень про купівлю. 69. Методи визначення етапів процесу прийняття рішень про купівлю. 70. Культура і субкультура: сутність та їх вплив на поведінку споживачів. 71. Соціальні класи та референтні групи споживачів. 72. Вплив сімейних стосунків на поведінку споживачів. 73. Потреби: сутність та класифікації. 74. Цінності: сутність та типи. 75. Мотивація: сутність та види. 76. Особистість: сутність та типи. 77. Образ життя: сутність та типи. 78. Сприйняття: сутність та характеристики. 79. Ризики купівлі. 80. Орієнтація споживачів. 81. Пізнавальні дисонанси. 82. Конкурентноспроможність підприємства: сутність та підходи до їх визначення. 83. Конкурентні переваги підприємства. 84. Оцінка конкурентноспроможності підприємства шляхом аналізу його сильних та слабких сторін. 85. Структурний підхід до оцінки конкурентності підприємства. 86. Функціональний підхід до оцінки конкурентноспроможності підприємства. 87. Організаційні заходи, спрямовані на підвищення конкурентноспроможності підприємства. 88. Основні вимоги підсумкового звіту про дослідження. 89. Структура письмового звіту про дослідження. 90. Зміст додатків до звіту.