1. Єдність та відмінність категорій “попит” та “потреба”. 2. Сутність та сучасні визначення поняття “маркетинг”. 3. Об’єкти та суб’єкти маркетингу. 4. Сутність та еволюція концепцій маркетингу. 5. Концепція маркетингу. 6. Концепція вдосконалення вир-ва. 7. Концепція вдосконалення товару. 8. Концепція збуту. 9. Концепція соціально-етичного м. 10. Особливості і цілі сучасного М. 11. Тенденції розвитку сучасного М. 12. Сутність та види попиту в М. 13. Сутність сучасного марктингу. 14. Принципи маркетингу. 15. Цілі маркетингу. 16. Стратегічні задачі маркетингу. 17. Сутність та види основних функцій маркетингу. 18. Тактичні задачі маркетингу. 19. Основні напрямки класифікації М. 20. Ринкова частка фірми як основний показник ефективності її маретинго-вої діяльності. 20. Ринкова частка фірми як основний показник ефективності її маретингової діяльності. 21. Керовані і некеровані фактори маркетингу. 22. Зовнішні фактори маркетингу. 23. Керовані фактори системи маркетингу. 24. Концепція 4 “Р”. 25. Види М. в залежності від попиту. 26. Сутність та принципи соц.-етичного М. 27. Комплекс маркетингу. 28, 29.Сис-ма М. mix. 30. Сутність та елементи навколиш-нього середовища маркетингу. 31. Чинники зовнішнього середовища маркетингу. 32. Сут-ть та осн. задача МТП. 33. Основні ф-ії МТП. 34. Рівні товару в М. 35. Специфіка тов. в М. 36. Інд. конкурент. спромож. товару: сутн-ть та ме¬тодика розр-ку. 37. Концепція життєвого циклу товару. 38. Матриця Бостонської консультативної групи: сутність і значення в маркетинговій діяльності. 39. Різновиди товарів за матрицею Бостонської консультативної групи. 40. Різновиди маркетингових стратегій за матрицею Бостонської консультативної групи. 41. “Зірки” в матриці Бостонської консультативної групи: сутність та відповідні маркетингові стратегії. 42. “Дойні корови” в матриці Бостонської консультативної групи: сутність та відповідні маркетингові стратегії. 43. “Знаки питання” в матриці Бостонської консультативної групи: сутність та відповідні маркетингові стратегії. 44. “Важкі діти” в матриці Бостонської консультативної групи: сутність та відповідні маркетингові стратегії. 45. “Собаки” в матриці Бостонської консультативної групи: сутність та відповідні маркетингові стратегії. 50. Переваги та недоліки матриці Бостонської консультативної групи. 51. Графік життєвого циклу товару 52. Дайте визначення термінів “життєвий цикл товару”, “концепція життєвого циклу товару”, “етап життєвого циклу товару”. 53. Конкуреноспроможність продукції. 54. Взаємозв’язок між конкуренто-спроможністю продукції, ціною реалізації та вартістю споживання. 55. Етапи оцінки конкурентоспро-можності продукції. 56. Одиничний параметричний індекс та особливості його визначення. 57. Ек-на сутність інтегрального індексу конкурентоспроможності та особливості визначення 58. Сутність та структура життєвого циклу товару. 59. Впровадження товару на ринок. 60. Сутність зростання в життєвому циклі товару. 61. Особливості стадії зрілості товару. 62. Стадія спаду та її особливості. 63. Сутність цінової політики в маркетингу. 64. Ціна в системі М комплексу. 65. Взаємозв’язок попиту і ціни. 66. Цінова еластичність попиту, сутність, методи визначення, види еластичності попиту. 67. Ціна в маркетингу. 68. Стратегія престижних цін: сутність та умови застосування. 69. Стратегія низьких цін: сутність та умови застосування. 70. Стратегія “зняття вершків”: сутність та умови застосування. 71. Стратегія прориву на ринок: сутність та умови застосування. 72. Ціноутворюючі фактори в М. 73. Споживачі як ціноутворюючий фактор маркетингу. 74. Конкуренти як ціноутворюючий фактор маркетингу. 75. Посередники як ціноутворюючий фактор маркетингу. 76. Законодавство як ціноутворючий фактор М. 77. Маркетингові цінові стратегії на нові товари. 78. Маркетингова ціль орієнтована на збільш. збуту та відповідні цінові стратегії. 79. Марк-ва ціль на питомий прибуток та відповідні цінові стратегії. 80. Марк-ві цілі і цілі ціноутв-ня. 82. Класифікація цінових стратегій в М. 83. Сут-ть маркетин. політики комунікацій. 84. Стр-ра та елементи комплексу маркетин. комунікацій. 85. Сут-ть та особлив-ті прямого М. 86. Цільова аудиторія та її роль та місце в маркетинговій сис-мі комунікацій. 86. Цільова аудиторія, її роль і місце в сис-мі маркет-вої політики К. 87. Сутність і зміст маркетингової політики просування. 88. Стр-ра маркетингової політики просування. 89. Маркетингова політика просування як складовий елемент маркетингової діяльності. 90. Персональнний продаж товару: сутність та умови застосування. 91. Різновиди недозволеної реклами. 92. Планування рекламної діяльності. 93. Суб’єкти та об’єкти реклами. 94. Мотиви реклами: сутність та різновиди. 95. Функції реклами в залежності від стадії життєвого циклу товару. 96. Сутність та мета реклами. 97. Види реклами в залежності від цілей. 98. Оцінка ефективності рекламної програми. 99. Сутність та задачі стимулювання збуту. 100. Засоби стимулювання збуту. 101. Сутність паблік рілейшинз. 102. Основні засоби паблік рілейшинз. 103. Основні задачі паблік рілейшинз. 104. Сутність та роль каналів розподілу в системі маркетингу. 105. Функції учасників каналу розподілу. 106. Рівень каналу розподілу. 107. Роль прямого та посереднього маркетингу в маркетинговій політиці розподілу. 110. Вертикальна маркетингова система та її основні типи. 111. Горизонтальна МС. 112. Франчайзінг. 113. Сутність і зміст маркетингової політіки товарного руху. 114. Методи збуту товарів. 115. Прямий збут: сутність та умови застосування. 116. Непрямий збут: сутність та умови застосування. 117. Канал збуту та його х-ка. 119. Інтенсивний збут: сутність та умови застосу¬вання. 120. Селективний збут. 121. Ексклюзивний збут. 122. Різновиди каналів збуту в залежності від дов¬жини. 123. Корпоративна маркетингова збутова сис-ма. 124. Керована маркетингова вертикальна збутова с-ма. 125. Фактори, які впливають на вибір каналу розподілу.