1. Суть міжнародного бізнесу. 2. М\н бізнес і М\н менеджмент 3. Періодизація розвитку М\н бізнесу 4. Суть і основні фактори глобалізації 5. Ключові проблеми сучасного М\н бізнесу, 6. Інтернаціоналізація бізнесу 7. Основні стадії Інт-ї бізнесу 8. Менеджмент ТНК 9. Структура ТНК і основні складові М\н менеджменту 10. Функції М\н менеджменту 11. Перспективи і обмеження інтернаціоналізації мен-ту. 12. Здатність менеджерів до міжнар-го бізнесу і методи її визначення. 13. Поняття і суть міжнар-го досвіду. Складові міжнар-го досвіду. 14. Національні моделі управління бізнесом та ММ. 15. Визначення середовища ММ. 16. Політико-правове середовище. 17. Економічне середовище. 18. Соціально-культурне середовище. 19. Глобальна конкуренція. 20. Особливості зовнішнього середовища в Україні. 21. Основні риси культури. 22. Роль культури у формуванні управлінських відносин ТНК. 23. Пріоритети і культурні цінності різних країн. 24. Сучасні виміри культури. 25. Стратегічні підходи до вибору моделей менеджменту в умовах різних культур. 26. Основні культурні національні стереотипи. 27. Взаємодія організаційної і національної культур. 28. Формування управлінських команд в умовах багатокультурного середовища 29. Особливості української національної культури в системі м/м. 30. Ключові особливості м/м. 31. Національні школи і досвід менеджменту в різних країнах. 32. Провідна роль американської школи менеджменту. 33. Японський альтернативний менеджмент. 34. Менеджмент в країнах Зах. Європи. 35. Досвід менеджменту в країнах СНД, Сх. і Центр. Європи. 36. Менеджмент в країнах, що розвиваються 37. Особливості укр. школи менеджменту 38. Поняття і суть м/н стратегій. 39. Сучасні стратегічні орієнтації ТНК. 40. Основні етапи розробки міжнародних стратегій. 41. Роль основних функціональних підрозділів в розробці і реалізації м/н стратегій. 42. Етноцентризм. 43. Поліцентризм. 44. Регіоцентризм. 45. Геоцентризм. 46. Глобальна концепція менеджменту. 47. Стратегічне планування міжнародних операцій. 48. Природа і суть комунікацій. 49. Внутр і зовн комунікації у ММ. 50. Комунік бар’єри, їх класиф-я і шляхи подолання. 51. С-ма відбору персоналу в м/н корпораціях. 52. Основні процедури відбору персоналу при викор-ні різних джерел людських рес-в. 53. Репатриація емігрантів в с-мі відбору кадрів. 54. Навчання персоналу в ММ. 55. Трудові відносини і вироб. демократія в м/н корпораціях та їх регіонал. відділень. 56. Вплив к-ри на м/н комунікації. 57. Невербальні м/н комунікації. 58. Комун. потоки в м/н менеджменті. 59. Особливості м/н комунікацій в різних країнах. 60. Підвищення ефективності міжн. комунікацій. 61. Особливості комунікацій в міжн. компаніях, що діють на Україні. 62. Природа мотивації. 63. Міжнародні аспекти основних теорій мотивацій. 64. Механізм мотивації через потреби в міжнародних компаніях. 65. Особливості використання мотивації в корпораціях різних країн. 66. Особливості мотивацій персоналу в ТНК, що діють в Україні. 67. Мотивація укр. персоналу в закордонній дія-ті. 68. Особл-ті управління люд. рес-ми в м/н корпораціях за участю укр. під-в. 69. Управління персоналом і організаційний розвиток. 70. Валютні контракти СПОТ. 71. Форвардні валютні контракти. 72. Фьючерсні валютні контракти. 73. Валютні контракти “СВОП”. 74. Валютні опціони. 75. Трансферне ціноутворення в ТНК. 76. Ключові складові м/н фінансів 77. Фін.менеджмент в системі ЗЕД укр.фірм 78. Особливості технол. політи-ки ТНК в Україні. 79. Особливості сучасного технологічного розвитку 80. М/н ринок технологій. 81. Основні концепції трансфер-тних цін. 82. Організація технол.діяльнос-ті ТНК 83. Планування м/н НДДКР. 84. Управління ризиками. 85. Організація технол.діяльнос-ті ТНК 86. Стратегія адекватногореагування на ризики 87. Суть і основні етапи прийняття управлінських рішень. 88. Природа керівництва. 89. Психологічні основи керівництва. 90. Поведінка і стилі керівн-ва в міжнародних організаціях. 91. Особливості керівництва багатонаціональними корпораціями різних країн. 92. Японський стиль. 93. Північноамериканська модель керівництва. 94. Порівняльний аналіз різних типів керівництва. 95. Особливості керівництва ТНК, що діють в Україні. 96. Суть процесу міжнародного контролю. 97. Техніка контролю міжнародних операцій 98. Поняття і суть м/н стратегій. 99. Сучасні стратегічні орієнтації ТНК. 100. Етноцентризм. 101. Основні етапи розробки міжнародних стратегій. 102. Роль основних функціональних підрозділів в розробці і реалізації м/н стратегій. 103. Поліцентризм. 104. Регіоцентризм. 105. Геоцентризм. 106. Стратегічні альянси. 107. Осн.етичні концепції в ММ. 108. Міжнародні принципи діл. етики. 109. Жінки в ММ. 110. Мікро і Макроперебудова ТНК. 111. Особливості етики і соц.відповід-ті ТНК 112. Кризовий менеджмент в с-мі перебуд. МК 113. Реструктурізація і реінженирінг МК. 114. Зовнішня експансія ТНК. 115. Природа і суть комунікацій. 116. Внутр і зовн комунікації у ММ. 117. Комунік бар’єри, їх класиф-я і шляхи подолання. 118. С-ма відбору персоналу в м/н корпораціях 119. Основні процедури відбору персоналу при викор-ні різних джерел людських рес-в. 120. Репатриація емігрантів в с-мі відбору кадрів. 121. Навчання персоналу в ММ. 122. Суть орг-ного фактору і його роль в ММ. 123. Орг-ні стр-ри МНК. 124. Міжнародні дивізіональні структури. 125. Глобальні продуктові і геог-рафічні дивізіональні стр-ри. 126. Глобальні функціональні стр-ри (ФС). 127. Мультинаціональні матрич-ні стр-ри (МС). 128. Сучасні нетрадиційні фор-ми орг-ції м\н бізнесу. 129. Сучасні інтегровані стр-ри м\н бізнесу. 130. Порівняльний аналіз захід-них і східних орг-цій. 131. Інтегровані банківські стр-ри. 132. Валютні контракти СПОТ. 133. Форвардні валютні контракти. 134. Фьючерсні валютні контракти. 135. Валютні контракти “СВОП”. 136. Валютні опціони. 137. Трансферне ціноутворення в ТНК.