Лахтіонова Л. А. Фінансовий аналіз сільськогосподарських підприємств: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2003. — с. ISBN 000–000–000–0 Висвітлюється питання фінансового аналізу сільськогосподарських підприємств: теоретичні основи фінансового аналізу (сутність, історія, роль у сучасних умовах господарювання, предмет, завдання, види, методи та спеціальні прийоми); загальна оцінка фінансового стану за даними балансу; та аналіз фінансової стійкості, платоспроможності та ліквідності; аналіз грошових коштів фінансових результатів, показників ефективності діяльності суб’єктів господарювання; оцінка кредитоспроможності, виробничо-фінансового лівериджу; аналіз ділової активності; прогнозування фінансових показників діяльності підприємства; аналіз фінансового стану неплатоспроможних підприємств та запобігання банкрутству; аналіз фінансового ризику та шляхи його зниження. Детально розглядається інформаційна база фінансового аналізу відповідно до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку.
Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін: Навч. посіб. / Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко, М. В. Артюшина та ін.; За ред. Г. О. Ковальчук. — К.: КНЕУ, 2006. — 320 с. ІSBN 966–574–816–5 У книзі розкриваються методологічні аспекти організації тренінгових форм навчання у процесі економічної освіти. Розглядаються питання значущості бізнес-тренінгів у професійній підготовці майбутніх економістів. Запропоновано конкретні методики проведення тренінгових занять з економічних дисциплін. Для викладачів вузів, організаторів навчання персоналу, спеціалістів з управління знаннями, студентів педагогічних спеціальностей.
Сопко В.В.Бухгалтерський облік: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998. — 448 c. ISBN 966–574–145–4 Розкриваються теоретичні основи бухгалтерського обліку за умов становлення ринкових відносин в економіці України. Розглядається питання загальної теорії бухгалтерського обліку, методологія фінансового та внутрішньогосподарського (вироб¬ничо-комер¬цій¬ного) обліку згідно з вимогами таких відносин. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів курсів, семінарів, бізнес-шкіл, коледжів, ліцеїв і всіх, хто має намір оволодіти бухгалтерським обліком.
Сопко В. В., Завгородній В. П. Організація бухгалтерського обліку, економічного контролю та аналізу: Підручник. — К.: КНЕУ, 2004. — 411 с. ISBN 966–574–730–4 У підручнику розглядаються об’єкти організації бухгалтерського обліку, економічного контролю й аналізу за умов сучасного розвитку економіки України. Докладно висвітлюються предмет і метод організації, особливості технології облікового, контрольного та аналітичного процесів, питання організації обліку на окремих ділянках обліку й праці людей, зайнятих бухгалтерським обліком на підприємстві, а також забезпечення (інформаційне, нормативно-правове, технічне, ергономічне тощо) процесів обліку, контролю та аналізу як функції управління в разі автоматизації обробки інформації.
Розміщення продуктивних сил України: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / С. І. Дорогунцов, Ю. І. Пітю¬ренко, Я. Б. Олійник та ін. — К.: КНЕУ, 2000. — 364 с. ISBN 966–574–049–0 Розкрито сутність теоретичних, методологічних та методичних питань щодо розміщення продуктивних сил України, особливостей їх формування і розвитку. Розглянуто наукові засади економічного районування та державної регіональної економічної політики в нових умовах господарювання. Викладено основи наро-донаселення і демографії, трудових ресурсів і ринку праці, а також економічної оцінки природоресурсного потенціалу. Охарактеризовано галузеву і територіальну структуру народногосподарського комплексу України, визначено сучасні тенденції його розвитку. Розглянуто зовнішні економічні зв’язки України. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Посібник з аудіювання: Книга для викладачів / Авт.-укл.: Т. М. Гусак, Н. О. Мірошниченко. - К.: КНЕУ, 2000. - 144 с. ISBN 966-574-023-7 Посібник створено для допомоги викладачам в процесі тренування здатності студентів сприймати англійську мову на слух, опрацювання фонетичних та мовленнєвих навичок. Тексти мають різні рівні складності й можуть застосовуватись на всіх формах навчання. Цей посібник також можна використати для індивідуальної роботи зі студентами. Записані на аудіокасетах тексти дадуть можливість студентові виконувати завдання з допомогою Student book удома, а викладачу швидко перевірити цю роботу в аудиторії, використовуючи ключі. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів і коледжів з різним рівнем мовної підготовки.