Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. - друге, доп. і випр. вид. - К.: КНЕУ, 2001. - 106 с. ISBN 966-574-227-2 У другому, доповненому і виправленому виданні навчально-методичного посібника вміщено типову програму, методичні вказівки до вивчення окремих тем, задачі й завдання для самоконтролю, словник основних термінів. Для студентів вищих навчальних закладів, які самостійно вивчають дисципліну «Маркетинг».; Вступ 1. Типова програма нормативної навчальної дисципліни «Маркетинг» 2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни 3. Плани практичних занять 4. Контрольні задачі та завдання до всіх розділів 5. Словник термінів 6. Рекомендована література