Соціальна відповідальність бізнесу в Україні Привалов Юрій Олексійович Коник Дмитро Леонідович Олійник Марія Вікторівна
У роботі розглядається значимість та відповідальність вітчизняного бізнесу за відтворення соціального капіталу в українському соціумі. В монографії містяться дані експертного опитування бізнес-структур в Україні. Книга адресована науковим працівникам, спеціалістам з PR-технологій, широкому колу читачів.
ВСТУП Розділ І. Історичні витоки “соціальної відповідальності” 1.1 Походження слів “благодійність”, “меценатство”, “філантропія” 1.2 Історико-культурні витоки доброчинства в Україні Розділ ІІ. Бізнес структури та підтримка соціальних проектів: ставлення, значення, перспективи 2.1 Проблема ефективності соціальних інвестицій приватного сектору та методи її оцінювання: постановка проблеми 2.2 Методологічні засади соціологічного дослідження «Соціальна відповідальність бізнесу України» 2.3 Ставлення бізнес структур до реалізації соціальних проектів 2.4 Сфери життєдіяльності, що потребують підтримки 2.5 Структури, що могли б реалізовувати соціальні проекти, та перешкоди, з якими вони зустрічаються 2.6 Фактори, що впливають на готовність фірми займатися благодійністю 2.7 Перспективи надання допомоги в майбутньому 2.8 Можливі наслідки соціальної діяльності бізнес структур та результати такої діяльності Розділ ІІІ. Бізнес структури, що впроваджували соціальну діяльність: мотиви, форми роботи, критерії відбору 3.1 Впровадження соціальних проектів 3.2 Мотиви соціальної діяльності фірм 3.3 Регулярність та частота впровадження соціальних проектів 3.4 Особливості вибору джерел інформації 3.5 Форми роботи з отримувачами та розміри підтримки 3.6 Критерії відбору отримувачів 3.7 Пріоритетні напрямки підтримки бізнесом соціальних проектів 3.8 Проблеми реалізації соціальних проектів 3.9 Засоби масової інформації та соціально відповідальний бізнес Висновки та рекомендації Додаток 1. Тексти інтерв’ю “Із досвіду впровадження соціальних проектів українськими бізнес структурами” Додаток 2. Анкета опитування керівників підприємств Додаток 3. Статистичні результати опитування
|