Міжнародний маркетинг 1 - Шпаргалки - Каталог файлов - Галицький сайт

Галицький сайт
Неділя, 04.12.2016, 10:11

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
Розділи [89]
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Здається 1 кімнатна квартира ПОДОБОВО.

Статистика


Онлайн разом: 2
Гості: 2
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Ви за вступ України до
Всіх відповідей: 161


Міжнародний маркетинг 1
Головна » Файли » Шпаргалки

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 20.06.2009, 21:00
1. Висловити думку щодо можливостей формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії.
2. Вкажіть, які елементи комплексу маркетингу можуть бути успішно використані для кожної з чотирьох варіантів маркетингових стратегій для збереження або збільшення збуту різних продуктів на старих та нових ринках.
3. Визначити тип конкурентних стратегій українських виробників меблів, програмного забезпечення та літаків на міжнародних ринках (на основі моделі і матриці М.Портера). 
4. Визначте параметри технологічного середовища українського ринку. Поясніть проблему уникнення технологічної залежності?
5. Визначте умови (можливі обмеження) та функціональні прояви ефективної реклами трьох різних (на вибір) груп товарів в міжнародному середовищі. 
6. Визначте найбільш прийнятні засоби успішного просування українських промислових та споживчих товарів на зарубіжні ринки.
7. Визначити рівень міжнародної конкурентоспроможності продукту (індивідуальний проект) на основі характеристик та факторів конкурентоспроможності товарів на зарубіжних ринках.
8. Види ризиків та їх вплив на маркетингову діяльність в міжнародному середовищі.
9. Визначте та охарактеризуйте аттрибути штрих-коду імпортного виробу.
10. Конкурентна політика компанії: рівні конкурентної агресивності. Наведіть приклади успішних міжнародних стратегічних альянсів.
11. Ланки системи регулювання міжнародних економічних відносин. Основні напрями державного регулювання ЗЕД.
12. Логіка та методика маркетингового дослідження міжнародного середовища промислових та споживчих ринків.
13. Маркетингове середовище міжнародного бізнесу. 
14. Міжнародний продукт. Принципи та методи класифікації товарів, що використовуються в міжнародній практиці? Поясніть необхідність класифікації товарів в міжнародному бізнесі?
15. Міжнародний маркетинг: суть та завдання, особливості маркетингової діяльності в міжнародному середовищі.
15. Міжнародна реклама та її функціональні прояви. Визначте умови ефективної реклами в міжнародному середовищі. Табу міжнародної реклами.
16. Наведіть приклади правових ризиків міжнародного співробітництва, зокрема в сфері захисту інтелектуальних прав власності, патентного права та антимонопольного законодавства. 
17. Наведіть складові ціни продукції на зарубіжному ринку (“каскад собівартості”).Сучасна концепція міжнародного маркетингу та особливості підприємницької діяльності в міжнародному середовищі.
18. Основні фактори економічного середовища міжнародного бізнесу. Опишіть види зовнішньоекономічної політики держави.
19. Обґрунтувати необхідність та моживості застосування міжнародного маркетингу для підприємств малого та середнього бізнесу.
20. Організаційні структури компаній, що діють на міжнародному ринку.
21. Особливості підприємницької діяльності в міжнародному середовищі та напрями маркетингового забезпечення ЗЕД українських підприємств. Проблеми формування міжнародної спеціалізації України. 
22. Основні характеристики фізичного середовища міжнародного маркетингу. Поясніть, як ви розумієте проблему якості в міжнародному бізнесі.
23. Основні фактори успішного позиціонування лікарських засобів в умовах зарубіжного ринку.
24. Планування міжнародного маркетингу. Дайте характеристику маркетингових програм.
25. Проблеми створення та просування на зарубіжні ринки українських торгових марок (брендів). Наведіть приклади.
26. Проблеми розробки стратегій між нар маркетингу.
27. Поясніть, в чому криється проблема контролю споживчих цін на товари, які компанія продає на іноземних ринках.
28. Поясніть в чому полягає різниця між рекламою, пропагандою та PR, які використовуються у світовій практиці? Наведіть приклади некоректної (неприйнятної) реклами.
29. Поясніть, чому для успішної діяльності в глобальному середовищі компанія не обов’язково має бути великою або прагнути до цього?
30. Поясніть причини виникнення демпінгу та застосування антидемпінгових заходів щодо українських товарів. Наведіть приклади.
31. Проблеми просування товарів на зарубіжні ринки.
32. Показати специфіку використання різних аналітичних підходів до стратегічного аналізу в міжнародному маркетингу (на прикладі індивідуального проекту).
33. Поясніть поняття “неоколоніалізм”, “економічна незалежність держави”, “економічна безпека країни”? 
34. Побудуйте схему аналізу соціально-культурного середовища зарубіжного ринку та шляхів подолання соціально-культурних протиріч. Поясніть, що означають поняття “культурна адаптація продукту” та “фізична адаптація продукту”. 
35. Предмет, метод і суб'єкти міжнародного маркетингу.
36. Причини та методи виходу компаній на зарубіжні ринки.
37. Розробіть алгоритм аналізу конкурентів, враховуючи позитивні та негативні аспекти їх діяльності. 38.Розгляньте вплив базових умов контракту (ІNCOTERMS – 2000) на рівень ціни міжнародного продукту.
38. Специфіка використання альтернативних підходів до стратегічного аналізу в міжнародному маркетингу.
39. Стратегічні альтернативи в міжнародному маркетингу. Визначте можливості та переваги стандартизації або адаптації.
40. Суть та чинники міжнародної економічної інтеграції. Види макроінтеграційних угруповань.
41. Суть та пріоритети сучасної світової господарської системи.
42. Суть та причинно-наслідкові залежності національного «детермінантного ромбу» та кластерів підтримуючих галузей.
43. Сучасна концепція міжнар. Маркетингу та особливості п-цької діяльності в між нар серед-щі.
44. Фактори політичного клімату країни та політичні ризики міжнародного співробітництва. 
45. Характерні риси національної, інтернаціональної, багатонаціональної та глобальної компаній.
46. Характеристика суб'єктів та об'єктів міжнародного маркетингу.
47. Які стратегічні рекомендації у сфері міжнародного маркетингу ви могли б запропонувати великій багато профільній промисловій компанії, яка працює на 20 різних ринках, яка прагне оптимізувати свою зарубіжну діяльність. Наведіть приклади.

Категорія: Шпаргалки | Додав: galsite
Переглядів: 3247 | Завантажень: 139 | Коментарі: 15 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 151 2 »
29.12.2012 Спам
15. TGJR
super

20.11.2011 Спам
14. Екатерина
Класс!

20.02.2011 Спам
13. Маша
АААААААААААа

20.02.2011 Спам
12. Маша
Привет

20.02.2011 Спам
11. Маша
gjv

25.01.2011 Спам
10. Ксенія
rhenj

13.01.2011 Спам
9. Віта
Добрий вечір, я би хотіла зареєструватися на вашому сайті..!!

23.11.2010 Спам
8. Света
клас

12.09.2010 Спам
7. Елена
олу

11.06.2010 Спам
6. Женя
44. Показати специфіку використання різних аналітичних підходів до стратегічного аналізу в міжнародному маркетингу

1-10 11-15
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2016