Галицький сайт
Неділя, 05.05.2024, 20:35

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Статистика


Онлайн разом: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Чи задоволені ви отриманням безвізу Україною?
Всіх відповідей: 20


Мікроекономіка 3
Головна » Файли » Шпаргалки

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 20.06.2009, 21:21
1. Концептуальні основи сучасної теоретичної економіки. Мікроекономіка як її складова частина.
2. Макро- та мікроекономіка як найважливіші складові сучасної теоретичної економіки, як методологічна, термінологічна, інструментальна база конкретних економічних дисциплін.
3. Предмет, об’єкт і методологія мікроекономіки.
4. Мета, роль і особливості функціонування мікросистем у ринковій економіці.
5. Поняття корисності блага; сукупна та гранична корисність; принцип спадної граничної корисності.
6. Рівновага споживача: сутність та обґрунтування з кардиналістських позицій.
7. Рівновага споживача: сутність та обгрунтування з ординалістських позицій.
8. Бюджетне обмеження вибору сп-ча та його зміни під впливом зміни доходів і цін. 
9. Залежність споживання благ від зміни доходу споживача. Лінії Енгеля.
10. Зміст поняття попит. Індивідуальний і ринковий попит. Закон попиту і обгрунтування його дії.
11. Аналіз змін у попиті й у розмірі (обсязі попиту). Чинники попиту.
12. Цінова еластичність попиту: суть, методика обчислення, чинники.
13. Поняття “пропозиція”: індивідуальна і ринкова пропозиція; закон пропозиції і обгрунтування його дії.
14. Аналіз змін у пропозиції й у розмірі пропозиції. Чинники пропозиції.
15. Взаємодія попиту і пропозиції. ринкова рівновага
16. Реакція ринку на одночасні одно- та різнонаправлені зміни По і Пр.
17. Мікроекономічна модель підпр-ва. Поняття виробничих факторів.
18. Поняття і параметри виробничої функції. Сукупний, середній та граничний продукт.
19. Віддача (продуктивність) змінного фактора вироб.
20. Виробнича ф-ція з двума змінними факторами. Ізокванти та їх конфігурація.
21. Тех заміщ факторів вироб: поняття, межі та норми
22. Рівноважний ВВП на основі методу “Вилучення- ін”єкції” та його графічна інтерпретація. 
23. Концепція витрат "втрачених можливостей". Поняття і склад альтернативних витрат. Сукупні, середні та граничні витрати. 
24. "Економічний" та "бухгалтерський" підходи до визначення витрат та прибутку підприємства.
25. Поняття "нормальний прибуток", чистий ек-й прибуток". Вплив зміни їх кільк-х значень на ділову акт-ть підпр-ва.
26. Типовий характер зміни витрат виробництва в короткостроковому та тривалому періодах.
27. Ізокоста: поняття, графічна побудова, заміна положення під впливом варіацій цін виробничих факторів та бюджету.
28. Рівновага виробника: технологічний та ек-й вибір.
29. Віддача від збільшення масштабів вир-ва і стр-ра галузі
30 Обгрунтування розширення вир-ва у довготривалому періоді часу. Побудова лінії експансії.
33. Рівновага фірми, галузі, ринку в тривал періоді за умов досконал конкуренції.
34. Поняття і види монополії. Характеристика бар’єрів до вступу конкурентів у монополізовану галузь.
35. Деякі варіанти стану монополіста в короткому періоді. Визначення ціни і обсягу виробництва для мон-а. 
36. Цінова дискримінація: поняття, умови, види.
37. Ознаки і поширення монополістич. конкуренції (МК). Визначення в короткостроковому періоді.
38. Механізм установлення рівноваги п-ства в довгостроковому періоді за умов монополістичної конкуренції (МК).
39. Олігополістична структура ринку і взаємообумовленість дій партнерів
40. Ціноутворення за олігополії: загальна характеристика.
41. Можливі варіанти поведінки фірм за умови олігополістичного ринку. Причини і механізм “цінових війн”.
42. Картельні угоди: визначення квот, умови реалізації, суперечності, ефективність.
43. Праця як фактор виробництва: попит і пропозиція.
44. Капітал як фактор виробництва довготривалого користування. Поняття позичкового процента. Визначення ставки позичкового процента за умов досконалої конкуренції.
45. Інституціональна природа сучасної фірми. Загальні, специфічні, інтерспецифічні ресурси фірми. Трансакційні витрати.

Категорія: Шпаргалки | Додав: galsite
Переглядів: 2418 | Завантажень: 88 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 8
16.03.2011
8. аня [Матеріал]
свупер

27.12.2010
7. юлька [Матеріал]
Цінова дискримінація: поняття, умови, види

27.02.2010
6. дура [Матеріал]
ждлол

11.01.2010
5. Zigor [Матеріал]
шпаргалка

15.12.2009
4. иванова и.в [Матеріал]
ау

24.11.2009
3. Hecbr [Матеріал]
gjql`n

07.10.2009
апввапвыпра

30.08.2009
1. Ольга [Матеріал]
норма

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2024