Галицький сайт
Понеділок, 29.04.2024, 17:26

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Статистика


Онлайн разом: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Чи задоволені ви отриманням безвізу Україною?
Всіх відповідей: 20


Соціальна відповідальність бізнесу в Україні
Головна » Файли » Книги і підручники

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 01.02.2009, 15:38

Соціальна відповідальність бізнесу в Україні

Привалов Юрій Олексійович
Коник Дмитро Леонідович
Олійник Марія Вікторівна


У роботі розглядається значимість та відповідальність вітчизняного бізнесу за відтворення соціального капіталу в українському соціумі. В монографії містяться дані експертного опитування бізнес-структур в Україні.
Книга адресована науковим працівникам, спеціалістам з PR-технологій, широкому колу читачів.

ВСТУП  
Розділ І. Історичні витоки “соціальної відповідальності”
1.1 Походження слів “благодійність”, “меценатство”, “філантропія”
1.2 Історико-культурні витоки доброчинства в Україні
Розділ ІІ. Бізнес структури та підтримка соціальних проектів: ставлення, значення, перспективи
2.1 Проблема ефективності соціальних інвестицій приватного сектору та методи її оцінювання: постановка проблеми
2.2 Методологічні засади соціологічного дослідження «Соціальна відповідальність бізнесу України»
2.3 Ставлення бізнес структур до реалізації соціальних проектів
2.4 Сфери життєдіяльності, що потребують підтримки 
2.5 Структури, що могли б реалізовувати соціальні проекти, та перешкоди, з якими вони зустрічаються
2.6 Фактори, що впливають на готовність фірми займатися благодійністю
2.7 Перспективи надання допомоги в майбутньому
2.8 Можливі наслідки соціальної діяльності бізнес структур та результати такої діяльності
Розділ ІІІ. Бізнес структури, що впроваджували соціальну діяльність: мотиви, форми роботи, критерії відбору
3.1 Впровадження соціальних проектів
3.2 Мотиви соціальної діяльності фірм
3.3 Регулярність та частота впровадження соціальних проектів
3.4 Особливості вибору джерел інформації
3.5 Форми роботи з отримувачами та розміри підтримки
3.6 Критерії відбору отримувачів
3.7 Пріоритетні напрямки підтримки бізнесом соціальних проектів
3.8 Проблеми реалізації соціальних проектів
3.9 Засоби масової інформації та соціально відповідальний бізнес
Висновки та рекомендації
Додаток 1. Тексти інтерв’ю “Із досвіду впровадження соціальних проектів українськими бізнес структурами”
Додаток 2. Анкета опитування керівників підприємств
Додаток 3. Статистичні результати опитування


Категорія: Книги і підручники | Додав: galsite
Переглядів: 2216 | Завантажень: 35 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 2
08.12.2010
2. надя [Матеріал]
все нормально

12.07.2009
1. Alex Sam (ShumaS) [Матеріал]
Все нормально, але від оригіналу відрізняється відсутністю пункту 2.1. та Додатку. smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2024