Галицький сайт
Неділя, 22.10.2017, 23:04

Офіційний сайт Галицьких студентів

Меню сайту

Розділи новин

Файли [17]
Шпаргалки [187]
Шпаргалки з різних дисциплін
Книги і підручники [190]
Книги з права [30]
право
МАУП серія "Психологія" [19]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Психологія”
МАУП Серія „Соціологія” [25]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Соціологія”
Управління [3]
Довідники [15]
українською мовою
Порадники [11]
українська мова
МАУП серія "Гуманітарні та природничі дисципліни" [28]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія «гуманітарні та природничі дисципліни”
МАУП Серія „Менеджмент організацій” [49]
Тематична бібліотека електронних видань МАУП Серія „Менеджмент організацій”
Розділи [89]
По курсах [135]
Матеріали погруповані по курсах
Форми [155]
Бланки [14]

Реєстрація

Вітаю Вас, Гість!

Пошук

Друзі сайту

Реклама

Замовляйте рекламу на Галицькому сайті!!!!

Статистика


Онлайн разом: 1
Гості: 1
Користувачі: 0

Міні-чат

Наше опитування

Чи задоволені ви отриманням безвізу Україною?
Всіх відповідей: 2


Рзаєв Д. О., Шарапов О. Д., Ігнатенко В. М., Дибкова Л. М. Інформатика та комп’ютерна техніка: Навч.
Головна » Файли » Книги і підручники

Для завантаження потрібно зареєструватися

[ ] 01.09.2009, 18:19

Рзаєв Д. О., Шарапов О. Д., Ігнатенко В. М., Дибкова Л. М. Інформатика та комп’ютерна техніка: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2002. — 486 с. ISBN 966–574–458–5 Відповідно до нормативної програми дисципліни в навчально-мето-дичному посібнику розглянуто питання основних положень інформатики. Викладено методичні вказівки та рекомендації щодо вивчення основ інфор-матики, побудови та використання операційних систем, які використовуються в роботі електронно-обчислювальних машин, основні елементи та прийоми в роботі з різними прикладними програмами, використання мереж електронно-обчислювальних машин як у локальному, так і в глобальному масштабі, основи збереження та безпека інформації в інформаційних системах. Засвоєнню теоретичного матеріалу сприятимуть розроблений терміно-логічний словник ключових понять, навчальні завдання та завдання для пе-ревірки знань. Наведені завдання для блочно-модульного контролю. Подана широка тематика лабораторних робіт для самостійного виконання. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів еконо-мічного та гуманітарного профілю. Може бути широко використаний під час самостійного освоєння персонального комп’ютера та роботи на ньому, як для початківців, так і для вищого рівня.


Передмова 8
1. Мета і завдання дисципліни та її місце в підготовці
спеціалістів з економіки, менеджменту та права 8
2. Загальний бюджет навчального часу 9
3. Розподіл навчального часу по тижнях семестрів
для денної форми навчання 10
4. Розподіл навчального часу по тижнях семестрів 
для вечірньої форми навчання 12
5. Тематичний план 13
6. Cтруктурна декомпозиція змісту дисципліни «Інформатика 
та комп’ютерна техніка» 15
1. Типова програма 19
2. Навчально-методичне забезпечення до тем курсу 24
Розділ 1. Інформатика 24
Тема 1. Вступ 24
1.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 24
1.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 28
1.3. Завдання для самостійної роботи 28
1.4. Завдання для перевірки знань 29
1.5. Основні терміни та визначення 29
Тема 2. Теоретичні основи інформатики 30
2.1. Теоретичні відомості та методичні поради
до вивчення теми 30
2.1.1. Складові інформатики 30
2.1.2. Поняття економічної інформації 31
2.1.3. Вивчення обсягів економічної інформації 31
2.1.4. Структурні одиниці економічної інформації 32
2.1.5. Поняття класифікації та кодування економічної
інформації 33
2.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 36
2.3. Завдання для самостійної роботи 37
2.3.1. Приклади 37
2.3.2. Задачі для самостійного розв’язування 37
2.4. Завдання для перевірки знань 38
2.5. Основні терміни та визначення 38
Розділ 2. Комп’ютерна техніка та програмне забезпечення 39
Тема 3. Комп’ютерна техніка 39
3.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 39
3.1.1. Подавання інформації в комп’ютерах 39
3.1.2. Огляд сучасних ПК 40
3.1.3. Основне призначення, структура та програмне 
забезпечення комп’ютерів 41
3.1.4. Поняття та функції процесора, пам’яті, пристроїв 
уведення/виведення інформації 44
3.1.5. Робота із зовнішніми пристроями ПК 45
3.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 48
3.3. Завдання для самостійної роботи 49
3.4. Завдання для перевірки знань 49
3.5. Основні терміни та визначення 50
Тема 4. Комп’ютерні мережі та телекомунікації 51
4.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 51
4.1.1. Основні поняття 51
4.1.2. Основні програмні та апаратні компоненти мережі 52
4.1.3. Топологія локальних мереж 55
4.1.4. Протоколи, інтерфейси мереж 58
4.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 67
4.3. Завдання для самостійної роботи 67
4.4. Завдання для перевірки визначення 67
4.5. Основні терміни та визначення 68
Тема 5. Операційна система Мicrosoft Windows 69
5.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 69
5.1.1. Поняття про операційні системи 69
5.1.2. Коротка історія MS Windows 72
5.1.3. Робота у Windows 98, вхідне оформлення 74
5.1.4. Висновки 155
5.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 160
5.3. Завдання для самостійної роботи 160
5.4. Завдання для перевірки знань 161
5.5. Основні терміни та визначення 163
Тема 6. Системи обробки тексту 163
6.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 163
6.1.1. Основні поняття 164
6.1.2. Встановлення, запуск і вихід із MS Word 2000 165
6.1.3. Вікно редактора Microsoft Word 2000 166
6.1.4. Адаптація до вимог користувача 171
6.1.5. Уведення і редагування тексту 172
6.1.6. Перевірка орфографії 177
6.1.7. Форматування тексту 181
6.1.8. Автоформат 186
6.1.9. Робота з абзацами 189
6.1.10. Форматування сторінки 191
6.1.11. Розставляння переносів 192
6.1.12. Стилі та шаблони 193
6.1.13. Створення та зберігання документів 201
6.1.14. Відкриття файла, що недавно використовувався 204
6.1.15. Підсумкова інформація 205
6.1.16. Використання графіки 208
6.1.17. Робота з таблицями 213
6.1.18. Межі 224
6.1.19. Зміна орієнтації тексту 227
6.1.20. Використання стовпчиків у документі 227
6.1.21. Створення структури документа 229
6.1.22. Створення змісту та предметного покажчика 233
6.1.23. Робота з кількома документами 237
6.1.24. Перегляд виправлень у кількох версіях 
документа 240
6.1.25. Використання спеціальних символів 244
6.1.26. Пошук і заміна тексту 248
6.1.27. Табулятори й інтервали 250
6.1.28. Поля сторінки та розділи 252
6.1.29. Колонтитули 257
6.1.30. Виноски 261
6.1.31. Нумерація сторінок 263
6.1.32. Перегляд і друк документів 264
6.1.33. Word і Word Wide Web 273
6.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 276
6.3. Завдання для самостійної роботи 277
6.4. Завдання для перевірки знань 278
6.5. Основні терміни та визначення 279
Тема 7. Глобальна комп’ютерна мережа Internet 280
7.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 280
7.1.1. Основні поняття 280
7.1.2. Електронна пошта 281
7.1.3. Пошук інформації 283
7.1.4. Створення Web-сторінок і робота з ними 283
7.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 287
7.3. Завдання для самостійної роботи 288
7.4. Завдання для перевірки знань 289
7.5. Основні терміни та визначення 290
Розділ 3. Інформаційні системи 291
Тема 8. Системи табличної обробки даних 291
8.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 291
8.1.1. Поняття табличного процесора 291
8.1.2. Особливості Microsoft Excel 293
8.1.3. Основи роботи з табличним процесором 299
8.1.4. Обчислення в Excel. Формули та функції 316
8.1.5. Серії та діаграми 326
8.1.6. Робота зі списками та бази даних у Excel 334
8.1.7. Деякі спеціальні можливості 341
8.1.8. Деякі особливості (для поглибленого вивчення) 352
8.1.9. Довідковий матеріал 354
8.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 360
8.3. Завдання для самостійної роботи 361
8.4. Завдання для перевірки знань 369
8.5. Основні терміни та визначення 370
Тема 9. Системи управління базами даних 371
9.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 371
9.1.1. Основні концепції бази даних 372
9.1.2. Проектування бази даних 374
9.1.3. Microsoft Access як реляційна СУБД 379
9.1.4. Архітектура Microsoft Access 383
9.1.5. Таблиці і поля 385
9.1.6. Модифікація структури таблиці, дії над таблицями 396
9.1.7. Прості запити 399
9.1.8. Реляційна модель даних 405
9.1.9. Реляційна алгебра 408
9.1.10. Структурована мова запитів (SQL) 409
9.1.11. Застосування форм 414
9.1.12. Створення звітів 418
9.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 418
9.3. Завдання для самостійної роботи 419
9.3.1. Проектування баз даних та робота з ними 419
9.3.2. Використання структурованої мови запитів (SQL) 424
9.4. Завдання для перевірки знань 428
9.5. Основні терміни та визначення 430
Тема 10. Експертні та навчальні системи 431
10.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 431
10.1.1. Основні концепції штучного інтелекту 431
10.1.2. Характеристики експертної системи 432
10.1.3. Структура експертної системи 432
10.1.4. Методи подання знань 434
10.1.5. Різниця між експертними системами та тради-
ційними програмами 435
10.1.6. Методи реалізації експертних систем 435
10.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 436
10.3. Завдання для самостійної роботи 436
10.4. Завдання для перевірки знань 437
10.5. Основні терміни та визначення 438
Тема 11. Технологія використання комп’ютерної 
техніки в галузі менеджменту 439
11.1. Теоретичні відомості та методичні поради 
до вивчення теми 439
11.1.1. Основні поняття 439
11.1.2. Структура інформації 440
11.1.3. Особливості перетворення економічної 
інформації 440
11.1.4. Застосування комп’ютерної техніки для 
розв’язування економічних задач 441
11.2. Контрольні запитання та теми для обговорення 443
11.3. Завдання для самостійної роботи 443
11.4. Завдання для перевірки знань 444
11.5. Основні терміни та визначення 445
3. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт 446
4. Технологія проведення поточного контролю 463
5. Відповіді на завдання для перевірки знань 476
Термінологічний словник 478
Література 483


Категорія: Книги і підручники | Додав: galsite
Переглядів: 2023 | Завантажень: 54 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 2
15.08.2011 Спам
2. Гена
А сами то авторы по какой программе ведут предмет? По той .что предлагается в учебнике? Очень сомневаюсь.

29.09.2009 Спам
1. вася
ну воно вам треба? :)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright Asket © 2017