Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі: Навч. посіб. - К.: КНЕУ, 2006. -176 с. ISВN 966-574-807-6 У навчальному посібнику з конструктивних позицій розглянуто проблему паблік рилейшнз як особливого виду управлінської діяльності, наведено описи об’єктів і суб’єктів управління, існуючих зв’язків і відносин. Поряд із теоретичними узагальненнями розглянуто прості й зрозумілі приклади реальних ситуацій, які не є готовими рецептами вирішення завдань паблік рилейшнз у бізнесовій діяльності, але можуть стати каталізатором корисних рішень. Посібник містить типову програму вивчення дисципліни, короткий виклад кожної теми з конкретними прикладами, питання та завдання для самостійної роботи і закріплення знань з програмного матеріалу, словник термінів. Орієнтований на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, маркетологів, фахівців з паблік рилейшнз і керівників підприємств.