СЛОВНИК КЛЮЧОВИХ ТЕРМІНІВ з дисципліни «Маркетинг»
Зважаючи на те, що теорія маркетингу зі своєю термінологією все ширше застосовується в науці та практиці, у даному словнику зібрано найуживанішу лексику маркетингу. Словник ключових термінів розрахований на широке коло читачів, насамперед студентів, аспірантів економічних вищих навчальних закладів, працівників підприємств та організацій. Також він стане в пригоді під час вивчення курсу «Маркетинг».
Курс лекцій Відповідно до програми дисципліни матеріали лекцій розкривають зміст основних понять теорії поведінки споживачів, методичні засади маркетин¬гового моделювання і дослідження поведінкових процесів.
Лекція з курсу “Основи економічної теорії” На тему: НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА Національна економіка є реальною базою для поєднання інтересів усіх суб'єктів економічного життя в усіх сферах і видах ; діяльності суспільства. Водночас говорити про її ефективність можна лише тоді, коли вона буде розглянута в процесі безперерв¬ного повторення виробництва. При цьому функціонування економіки потребує подо¬лання і врахування ряду перешкод: циклічно¬го економічного розвитку, вирішення проб¬лем зайнятості працездатного населення, ведення грошового господарства в умовах можливості виникнення інфляції, постійно¬го зміцнення фінансів при існуванні загрози появи її кризи. Слід також знати, як держава регулює економіку. Реальною оцінкою розвитку еко¬номіки є створений національний продукт в усіх його формах
Предмет курсу “міжнародна економіка”. Міжнародна економічна система: сутність та структура. Міжнародні економічні відносини. Міжнародна економічна діяльність. Сукупність національних економік. Класифікація країн за рівнем соціально-економічного розвитку. Інтернаціоналізація господарського життя. Міжнародний поділ праці: сутність, форми та фактори. Особливості сучасного етапу розвитку світового господарства. Основні форми міжнародних економічних відносин. Рівні МЕВ. Принципи МЕВ. Основні суб’єкти МЕВ. Середовище розвитку МЕВ.