Колесніченко Л. А., Борисенко Л. Л. Основи психології та педагогіки: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2002. — 157 с. ISBN 966–574–311–2 У посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до вивчення тем курсу, база знань до тем, рекомендована література до кожної теми, додаються теоретичні та практичні завдання для самостійної роботи студентів. Визначені критерії оцінювання знань студентів з дисципліни. Для студентів-бакалаврів економічних вузів та для всіх тих, кого ціка¬вить психологія.
Релігієзнавство: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Х. Арутюнов, В. М. Мішин, Н. Ю. Бортникова та ін. — К.: КНЕУ. — 2001. — 201 с. ISBN 966-574-202-7 Посібник містить програму, основні теоретичні положення, сучасні «те-хнології» самостійного вивчення студентами вузів курсу релігієзнавства. У ньому окремо подано систематизований список релігійних течій та деномі-націй, глосарій, бібліографія. Для студентів і аспірантів вищих навчальних закладів економічного профілю, а також широкого кола людей, що цікавляться сучасним станом релігії у світі та в Україні.
Колотило Д. М., Соколовський А. Т., Афтанділянц В. В.Міжнародні системи вимірювання в економіці: Навч. посібник-довідник. — К.: КНЕУ, 2000. — 176 с. ISBN 966–574–079–2 Пропонований посібник-довідник опрацьований авторами як навчальне ви-дання, адаптоване до сучасних проблем коректного застосування учнями нав-чальних закладів, переважно економічного профілю, традиційних і сучасних си-с¬тем одиниць вимірювання і обліку об’єктів і явищ економічної діяльності сус- пільства в умовах сучасної ринкової економіки. В посібнику-довіднику наведені документи законодавчого забезпечення мет-рологічної справи в Україні, етапи розвитку і сучасний стан науки вимірюван- ня — метрології, довідкові матеріали (таблиці, графіки) для оперативного засто-сування одиниць різних систем вимірювання при опрацюванні техніко-економічних завдань. У додатку вміщено короткий термінологічний словник, у якому дефініції те-рмінів і визначень адаптовано до завдань навчального предмета.
Жлуктенко В. І., Наконечний С. І. Теорія ймовірностей і математична статистика: Навч.-метод. посібник. У 2 ч. — Ч. І. Теорія ймовірностей. — К.: КНЕУ, 2000. — 304 с. ІSBN 966–574–153–5 У першій частині навчального посібника подаються основи теорії ймовірностей — науки, що вивчає закономірності масових подій. Матеріал поділено на 11 тем, у межах кожної з яких виклад побудовано за однією і тією самою методикою: усі теоретичні відомості ілюструються численними прикладами, зокрема графічними, що розкривають зміст усіх означень, тверджень і висновків; наприкінці наводяться запитання для контролю та самоконтролю (що зосереджують увагу на головних теоретичних положеннях, потрібних для розуміння подальшого матеріалу та розв’язування задач), а також приклади для розв’язування з від-повідями до них. Посібник розрахований на студентів економічних навчальних закладів усіх форм навчання.
Валєєв К. Г., Джалладова І. А. Збірник задач з теорії ймовірностей та математичної статистики: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2005. ISВN 000–000–000–0 У навчальному посібнику, зорієнтованому на кредитно-модульну систему організації навчального процесу, вміщено стислі теоретичні відомості до кожної програмної теми курсу теорії ймовірностей та математичної статистики, численні приклади різного ступеня складності, а також систематизовану добірку практично спрямованих задач для самостійного розв’язування з відповідями до них. Для студентів вищих навчальних закладів.
Волощенко А. Б., Джалладова І. А. Теорія ймовірностей та математична статистика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2003. — 256 с. ISBN 966–574–459–3 Посібник охоплює всі основні питання навчальної програми курсу теорії ймовірностей та математичної статистики. Згідно з основними програмними темами матеріал розбито на п’ять розділів, усі підрозділи яких побудовано за єдиним принципом. Спочатку стисло подаються головні теоретичні відомості (визначення, формули, теореми та ін.), далі пропонуються докладні приклади розв’язування типових задач і нарешті — велика добірка вправ для самостійного розв’язування, до кожної з яких наведено відповідь. Наприкінці вміщено варіанти завдань для блочно-модульного контролю знань, а також довідкові додатки та список рекомендованої літератури. Призначений для студентів економічних спеціальностей.
Жлуктенко В. І., Наконечний С. І., Савіна С. С. Теорія ймовірностей і математична статистика: Навч.-метод. посібник: У 2-х ч. — Ч. ІІ. Математична статистика. — К.: КНЕУ, 2001. — 336 с. ISBN 966–574–265–5 У другій частині пропонованого навчального посібника розглянуто основи математичної статистики як науки, що вивчає ймовірнісну природу статистич-них оцінок параметрів генеральної сукупності, та закони їх розподілу. Ці закони застосовуються з метою побудови довірчих інтервалів параметрів генеральних сукупностей, а також для перевірки правильності параметричних і непараметричних статистичних гіпотез обробкою результатів вибірки. Докладно висвітлюються теоретичні основи дисперсійного та регресійного аналізу. До кожної теми наведено розв’язування типових задач із поясненнями, а на-прикінці кожної теми — перелік теоретичних питань та блок прикладів для тес-тування в аудиторних і домашніх умовах. Посібник розрахований на самостійне вивчення курсу «Математична статис-тика» студентами економічних вузів усіх форм навчання.
Українська мова. Вправи і завдання для самостійної роботи студентів: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / Я. В. Януш, О. В. Безугла, І. І. Козловець та ін. — К.: КНЕУ, 2000. — 204 с. ISBN 966–574–029–6 У посібнику викладено основні правила українського правопису та пунктуації. До кожної теми додається по сім вправ, виконання яких допоможе студентам піднести рівень культури свого писемного мовлення. Крім того, в посібнику подано картку обсягу програмного матеріалу, професійний та загальноінтелектуальний словник, теми рефератів, теми творів, наукові (переважно економічні), публіцистичні та культурологічні тексти для самостійної та аудиторної роботи, список рекомендованої літератури, що сприятиме не тільки глибшому засвоєнню студентами матеріалу з української мови, а й вивченню ними професійної мови та піднесенню їхнього інтелектуального рівня. Для бакалаврів та магістрів з економіки, а також усіх тих, хто бажає поглибити свої знання з української мови.
Януш Я. В. Основні правила українського правопису: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2000. — 68 с. ISBN 966–574–158–6 У посібнику подано найголовніші правила українського правопису, зок¬рема написання ненаголошених голосних, апострофа, м’якого знака, префік¬сів, суфіксів, подвоєних приголосних, складних слів, великої літери, слів іншо¬мовного походження, відмінкових закінчень різних частин мови, прізвищ та ін. Наведено також основні правила вживання розділових знаків. Посібник певною мірою має професійне спрямування, оскільки для ілюстра¬ції теоретичних положень у ньому спорадично використано економічні терміни. Для студентів-економістів усіх курсів і спеціальностей, усіх, хто ціка¬виться питаннями правопису сучасної української літературної мови. Посібник підготовлено на базі останнього видання «Українського пра¬вопису» (Український правопис. — К.: Наук. думка, 1996), що забезпечує його нормативний характер.