Жлуктенко В. І., Наконечний С. І. Теорія ймовірностей і математична статистика: Навч.-метод. посібник. У 2 ч. — Ч. І. Теорія ймовірностей. — К.: КНЕУ, 2000. — 304 с. ІSBN 966–574–153–5 У першій частині навчального посібника подаються основи теорії ймовірностей — науки, що вивчає закономірності масових подій. Матеріал поділено на 11 тем, у межах кожної з яких виклад побудовано за однією і тією самою методикою: усі теоретичні відомості ілюструються численними прикладами, зокрема графічними, що розкривають зміст усіх означень, тверджень і висновків; наприкінці наводяться запитання для контролю та самоконтролю (що зосереджують увагу на головних теоретичних положеннях, потрібних для розуміння подальшого матеріалу та розв’язування задач), а також приклади для розв’язування з від-повідями до них. Посібник розрахований на студентів економічних навчальних закладів усіх форм навчання.
Валєєв К. Г., Джалладова І. А. Збірник задач з теорії ймовірностей та математичної статистики: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2005. ISВN 000–000–000–0 У навчальному посібнику, зорієнтованому на кредитно-модульну систему організації навчального процесу, вміщено стислі теоретичні відомості до кожної програмної теми курсу теорії ймовірностей та математичної статистики, численні приклади різного ступеня складності, а також систематизовану добірку практично спрямованих задач для самостійного розв’язування з відповідями до них. Для студентів вищих навчальних закладів.
Волощенко А. Б., Джалладова І. А. Теорія ймовірностей та математична статистика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2003. — 256 с. ISBN 966–574–459–3 Посібник охоплює всі основні питання навчальної програми курсу теорії ймовірностей та математичної статистики. Згідно з основними програмними темами матеріал розбито на п’ять розділів, усі підрозділи яких побудовано за єдиним принципом. Спочатку стисло подаються головні теоретичні відомості (визначення, формули, теореми та ін.), далі пропонуються докладні приклади розв’язування типових задач і нарешті — велика добірка вправ для самостійного розв’язування, до кожної з яких наведено відповідь. Наприкінці вміщено варіанти завдань для блочно-модульного контролю знань, а також довідкові додатки та список рекомендованої літератури. Призначений для студентів економічних спеціальностей.
Жлуктенко В. І., Наконечний С. І., Савіна С. С. Теорія ймовірностей і математична статистика: Навч.-метод. посібник: У 2-х ч. — Ч. ІІ. Математична статистика. — К.: КНЕУ, 2001. — 336 с. ISBN 966–574–265–5 У другій частині пропонованого навчального посібника розглянуто основи математичної статистики як науки, що вивчає ймовірнісну природу статистич-них оцінок параметрів генеральної сукупності, та закони їх розподілу. Ці закони застосовуються з метою побудови довірчих інтервалів параметрів генеральних сукупностей, а також для перевірки правильності параметричних і непараметричних статистичних гіпотез обробкою результатів вибірки. Докладно висвітлюються теоретичні основи дисперсійного та регресійного аналізу. До кожної теми наведено розв’язування типових задач із поясненнями, а на-прикінці кожної теми — перелік теоретичних питань та блок прикладів для тес-тування в аудиторних і домашніх умовах. Посібник розрахований на самостійне вивчення курсу «Математична статис-тика» студентами економічних вузів усіх форм навчання.
Українська мова. Вправи і завдання для самостійної роботи студентів: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / Я. В. Януш, О. В. Безугла, І. І. Козловець та ін. — К.: КНЕУ, 2000. — 204 с. ISBN 966–574–029–6 У посібнику викладено основні правила українського правопису та пунктуації. До кожної теми додається по сім вправ, виконання яких допоможе студентам піднести рівень культури свого писемного мовлення. Крім того, в посібнику подано картку обсягу програмного матеріалу, професійний та загальноінтелектуальний словник, теми рефератів, теми творів, наукові (переважно економічні), публіцистичні та культурологічні тексти для самостійної та аудиторної роботи, список рекомендованої літератури, що сприятиме не тільки глибшому засвоєнню студентами матеріалу з української мови, а й вивченню ними професійної мови та піднесенню їхнього інтелектуального рівня. Для бакалаврів та магістрів з економіки, а також усіх тих, хто бажає поглибити свої знання з української мови.
Януш Я. В. Основні правила українського правопису: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2000. — 68 с. ISBN 966–574–158–6 У посібнику подано найголовніші правила українського правопису, зок¬рема написання ненаголошених голосних, апострофа, м’якого знака, префік¬сів, суфіксів, подвоєних приголосних, складних слів, великої літери, слів іншо¬мовного походження, відмінкових закінчень різних частин мови, прізвищ та ін. Наведено також основні правила вживання розділових знаків. Посібник певною мірою має професійне спрямування, оскільки для ілюстра¬ції теоретичних положень у ньому спорадично використано економічні терміни. Для студентів-економістів усіх курсів і спеціальностей, усіх, хто ціка¬виться питаннями правопису сучасної української літературної мови. Посібник підготовлено на базі останнього видання «Українського пра¬вопису» (Український правопис. — К.: Наук. думка, 1996), що забезпечує його нормативний характер.
Валєєв К. Г., Джалладова І. А. Вища математика: Навч. посібник: У 2-х ч. — К.: КНЕУ, 2001. — Ч. 1. — 546 с. ISBN 966-574-220-5 До першої частини посібника крім стислих відомостей з основ елементарної математики включено всі програмні питання з аналітичної геометрії, вищої алге-бри, диференціального числення та математичного аналізу. Матеріал подається на чітких прикладних засадах, що відповідає сучасним світовим тенденціям стосовно математичної освіти майбутніх економістів. Головна увага приділяється розкриттю змісту понять і їх взаємозв’язків, з’ясуванню сутності притаманних математиці індуктивних і дедуктивних методів міркувань, а також якомога повнішому висвітленню застосувань розглядуваних математичних моделей і алгоритмів, зокрема із залученням засобів комп’ютерного аналізу. Усі теоретичні твердження доводяться чітко й аргументовано, але без надмі-рної строгості, з опорою на наочність, інтуїцію та неформальну логіку, і водночас докладно тлумачаться з допомогою системно дібраних прикладів — від найпростіших до вельми складних. Прикладна спрямованість посібника підсилюється вміщеними в кожному ро-зділі добірками суто економічних задач, до яких пропонуються розгорнуті розв’язання, що ілюструють застосування відповідної теорії. До всіх розділів подаються численні задачі для самостійного розв’язування та тренувально-тестові вправи, завдяки чому посібник поєднує в собі функції повноцінного задачника з курсу вищої математики. Призначений для студентів економічних спеціальностей вузів. З огляду на повноту й системність викладу теорії та значний за обсягом і різноманітний за змістом задачний матеріал буде корисний студентам, аспірантам і викладачам, котрі працюють за будь-якою програмою пропонованого курсу. Може стати по-сібником для подальшої самоосвіти економістів-практиків.
Українська та зарубіжна культура: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. Українська та зарубіжна культура: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К.: КНЕУ, 2003. — 367 с. ISBN 966–574–439–9 Посібник ознайомлює студентів з основами теорії та історії української і світової культури. Він розрахований на самостійне вивчення предмета, містить програмний виклад лекцій, плани семінарських занять, приклади тестів, хроно-логію основних подій української культури, термінологічні словники та нотат¬ки з окремих тем. Особлива увага в посібнику приділяється українській культурі, що спонукає до роздумів про її минуле і сучасне. Для студентів вищих навчальних закладів, а також усіх, хто зацікавиться проблемами культури.
Валєєв К. Г., Джалладова І. А. Вища математика: Навч. посібник: У 2-х ч. — Ч. 2.Валєєв К. Г., Джалладова І. А. Вища математика: Навч. посібник: У 2-х ч. — Ч. 2. — К.: КНЕУ, 2002. — 451 с. ISBN 966–574-354-6 У другій частині навчального посібника подаються докладні відомості про функції багатьох змінних, інтегральне числення, звичайні диференціальні й лінійні різницеві рівняння та ряди. Як і в першій частині, виклад теоретичного матеріалу підпорядкований розкриттю змісту кожного поняття, його прикладного значення. Доведення тверджень не формалізовані, а такі, що спираються на аналогію, інтуїцію, евристику. Усі теоретичні положення ілюструються прикладами економічних задач, ефективно розв’язуваних відповідними методами. До кожної теми пропонуються систематизовані добірки задач для самостійного розв’язування, що мають тренувальний і контролюючий ха- рактер. Насамкінець наводяться характерні приклади комп’ютерного аналізу, а також предметний покажчик. Призначений для студентів економічних спеціальностей вузів